Δομή

Ανθρώπινο Δυναμικό

Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία της. Αποτελείται από έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη με ανώτερες και ανώτατες σπουδές σε κλάδους Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Επιστημών, Διαχείρισης ποιότητος και Ιατρικών Εργαστηρίων, έτσι ώστε να καλύπτεται όλο το εύρος των ειδικοτήτων που είναι αναγκαία για την παροχή υπηρεσιών του πελάτη. Η εταιρεία απασχολεί μόνιμα  υπαλλήλους, εσωτερικούς και εξωτερικούς, για την ανάπτυξη δικτύου, την εκπόνηση και προώθηση προγραμμάτων υγείας  και την εξυπηρέτηση των πελατών της. Η Εταιρία φροντίζει για τη διαρκή συμμετοχή της  σε σεμινάρια και οργανωμένες εκπαιδεύσεις ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της εργασίας και στις ανάγκες των πελατών όλοι οι υπάλληλοι.

Ολόκληρο το δυναμικό της εταιρίας κινείται με βάση τον άνθρωπο φροντίζοντας να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Τα στελέχη της είναι η μεγάλη δύναμη της. Πρόκειται για εξειδικευμένους επαγγελματίες προσεκτικά επιλεγμένους, με διαρκή στόχο και γνώμονα τον εμπλουτισμό των γνώσεών τους μέσα από καθημερινή εκπαίδευση προκειμένου να επιτυγχάνεται συνεχής και διαχρονική εξέλιξη.

Η εταιρία διακρίνεται για την επιστημονική της αρτιότητα, την υψηλή ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της έχοντας στη διάθεση της ευέλικτο management, μηχανογραφικά συστήματα ERP και CRM, σύγχρονες εγκαταστάσεις, καθώς και ένα υπερσύγχρονο call center ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Ey-Club το δυναμικό της εταιρίας

Οι αρχές του ΕΥ Club

  • Ό,τι για εσάς είναι δικαίωμα για εμάς είναι υποχρέωση.
  • Επιδιωξή μας είναι να προσφέρουμε πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας, ανανεώνοντας συνεχώς τη λίστα παροχών, εκπτώσεων και προσφορών.

ΚΑΘΕ μας ενέργεια αποσκοπεί στην ενίσχυση της δυναμικής της κάρτας υγείας ΕΥ Club η χρήση της οποίας έχει στόχο να διευκολύνει, να βελτιώσει και να αναβαθμίσει τη ζωή των μελών μας. Εξασφαλίζουμε στα μέλη μας Υγεία με αξιοπρέπεια, χωρίς ταλαιπωρία.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Ειδικά για το τελευταίο, η εταιρεία επενδύει στο να βελτιώνει συνεχώς τη σχέση στελεχών και πελατών συμπληρώνοντας ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητος που διασφαλίζει την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της. Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001/2008. Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην παροχή της υπεύθυνης υποστήριξης προς τους συνδρομητές της. Για τον σκοπό αυτό διαθέτει ειδικά μηχανογραφικά προγράμματα CRM και ERP, καθώς και ένα άρτια οργανωμένο Call Center και ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2313 253 333).

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • Τα στελέχη του τμήματος After Sales Support (ASS) και Customer Support (CS) υποβάλλονται σε συχνές αξιολογήσεις σχετικά με την κατάρτιση και τις γνώσεις τους πάνω στις νέες συνεργασίες και υπηρεσίες υγείας καθώς και σε συνεχή εκπαίδευση μέσα από ειδικά σεμινάρια. Το τμήμα διατηρεί ειδικό μηχανογραφικό σύστημα CRM με δυνατότητα παρακολούθησης και επίλυσης των θεμάτων των πελατών και στόχο την βέλτιστη υποστήριξή τους, ενώ εκπαιδευμένες agent του Call Center απαντούν στα ερωτήματα, φροντίζοντας να λύσουν όλες τις απορίες που τίθενται καθημερινά.
  • Ειδική περίπτωση εξέχουσας παροχής αποτελεί το αυτόνομο και άρτια οργανωμένο Call Center 30 θέσεων εργασίας εξειδικευμένων agents με αποκλειστική μέριμνα την άμεση ενημέρωση και εξυπηρέτηση των μελών.

ΥΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ